Klanten van de Albert Heijn vestiging aan de Nieuwmarkt in Amsterdam werden eerder deze week verrast door zeer onverwachte “keuze vinkjes” op een aantal producten.
Naast de bekende groene en blauwe stickers voor Gezondere en Bewuste Keuze, het sublieme misleidingswapen van corrupte voedingsfabrikanten, waren er opeens knalroze “Geile Keuze” stickers te vinden op met name producten van zekere vorm, waaronder bananen, courgettes, en komkommers, maar ook oesters en chocoladerepen waren voorzien.
Geert Wilders, die op Twitter kennis nam van de nieuwe stickers, was een half uur na opening van de vestiging ter plaatse en sprak klanten van de supermarkt aan. “Dit is overduidelijk het werk van Marokkanen”, wist hij zeker. “Die zijn tegenwoordig zo goed met stickers. De maatschappij hangt op de rand van de afgrond!”.
Niet veel later werd de Albert Heijn opvallend druk bezocht door SGP leden, die probeerden alle stickers zo snel mogelijk weer te verwijderen maar ook zeer geïnteresseerd leken te zijn in aankoop van de desbetreffende producten, viel leden van de vulploeg op. De politie verwijderde later op de ochtend nog enkele Jehova’s getuigen die meenden dat het einde der tijden gekomen was.
Henk van Dalen, manager van de vestiging, had zijn handen vol om klanten en journalisten te woord te staan. “Onze excuses. Dit is geen officiële actie. Wij ontvingen de verkeerde stickers van de leverancier en een van onze medewerkers heeft gewoon, eh… zijn best gedaan deze correct te gebruiken”, verklaarde hij.
Ondertussen waren klanten van erotica shop Christine Leduc, waar de andere stickers terecht waren gekomen, ook wel enigszins verrast. Dildo’s van extreme formaten waren aangeduid als “Gezondere keuze” en opblaaspoppen voor homo’s bleken een “Bewuste keuze” te zijn.